Ο παραγωγός τρελάθηκε. Πάρε κόσμε!

Δεν έχω τίποτα με τη λαϊκή. Ούτε με τους λαϊκατζήδες. Το αντίθετο! Αρκεί να μην είναι Υπουργοί. Και να νομοθετούν για τα κολέγια, την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, την έναρξη και τη λήξη του σχολικού έτους, τις λευκές και τις μαύρες εβδομάδες, τις μετεγγραφές και άλλα πολλά σε νομοσχέδιο για τις λαϊκές. Δεν είναι η γειτνίαση με την αγορά

Περισσότερα...

Letter Feed Messenger: ιστορικό αναθεωρήσεων στο Google Drive

Μια από τις δυνατότητες του Google Drive που απαιτεί βελτίωση είναι το ιστορικό αναθεωρήσεων των κοινόχρηστων εγγράφων και υπολογιστικών φύλλων. Προσφέρει στοιχειώδη πληροφόρηση για τα στοιχεία των χρηστών που αναθεώρησαν ένα αρχείο, δίχως περαιτέρω πληροφόρηση για το είδος και το περιεχόμενο των παρεμβάσεων που έκαναν. Όταν, όμως, έχουμε να παρακολουθήσουμε την πορεία υλοποίησης συνεργατικών κειμένων ή υπολογιστικών

Περισσότερα...

Ο θάνατος του δασκαλάκου

Αν είναι σωστή η παρακάτω πληροφόρηση υπάρχει θέμα, και μάλιστα μεγάλο, που πρέπει να αντιμετωπίσουμε άμεσα (συλλογικά, για μια φορά). "Την ημέρα των εξετάσεων κατά συγκεκριμένο μάθημα και λύκειο, ο Διευθυντής και ο οικείος ή οι οικείοι διδάσκοντες με τη χρήση των κωδικών που διαθέτει το σχολείο για την είσοδο στο πληροφοριακό σύστημα myschool, θα κληρώνουν (δύο ώρες προ της ενάρξεως της εξέτασης για όλα τα άλλα μαθήματα

Περισσότερα...

Η ελληνική Wikipedia ξεπέρασε τα 100.000 λήμματα

Η Ελληνική Wikipedia, την περασμένη εβδομάδα ξεπέρασε το σημαντικό όριο των 100.000 λημμάτων. Όριο σημαντικό, πρώτον για λόγους “πρεστίζ” αφού η Ελληνική Wikipedia φιγουράρει πλέον στη “Β! κατηγορία” των 100.000+ λημμάτων και δεύτερον γιατί αποδεικνύει τον δυναμισμό της κοινότητας εθελοντών που ασχολούνται με την ανάπτυξή της. 

Περισσότερα...
VideoNot.es

VideoNot.es: Σημειώσεις κατά την προβολή βίντεο

Καθώς οι Τ.Π.Ε. γίνονται -ολοένα και περισσότερο- αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής καθημερινότητας, χρειαζόμαστε περισσότερα και πιο αξιόπιστα εργαλεία για την ταξινόμηση, την ιεράρχηση και τη χρήση πηγών αντλημένων από το διαδίκτυο. Μια τέτοια εφαρμογή είναι το VideoNot.es, μια εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα να κρατάμε σημειώσεις την ώρα που βλέπουμε ένα βίντεο.

Περισσότερα...
Youtube χωρίς "σχετικά βίντεο" και σχόλια

Προβολή από το youtube χωρίς περιττό περιεχόμενο

Όταν προβάλλουμε ένα βίντεο από το youtube στην τάξη μας, καλό θα είναι να το έχουμε μεταφορτώσει προηγουμένως στον υπολογιστή, για ν' αποφύγουμε "δυσάρεστες εκπλήξεις" ή την πιθανότητα να μη συνεργαστεί το δίκτυο τη στιγμή που το χρειαζόμαστε. Αυτά στη θεωρία, γιατί στην πράξη συμβαίνει να δείξουμε ένα βίντεο "εκτός προγράμματος" είτε γιατί προέκυψε η ανάγκη στη ροή του μαθήματος είτε για άλλους λόγους (τα στικάκια έχουν την κακή συνήθεια να μη συνεργάζονται την ώρα που τα χρειαζόμαστε...). Προβάλλουμε τότε το βίντεο απευθείας από το youtube και ανακαλύπτουμε ότι κανείς δεν το παρακολουθεί, γιατί όλοι κρυφογελούν με κάποια ανοησία που εμφανίζεται στη δεξιά μπάρα με τα σχετικά βίντεο, με κάποιο σχόλιο που εμφανίζεται κάτω από την οθόνη προβολής ή με τις ενοχλητικές διαφημίσεις που επιμένουν να εμφανίζονται πάνω στην οθόνη προβολής. 

Περισσότερα...

Ο edublogger σε νέες περιπέτειες

Δύσκολο το πρώτο κείμενο σε κάθε προσπάθεια. Μοιάζει προγραμματική δήλωση και στους άγριους καιρούς που ζούμε τι να υποσχεθείς και ποιος να σε πιστέψει. Από την άλλη, ένα κάποιο στίγμα είναι αναγκαίο να δοθεί.  Ας αρχίσουμε  λοιπόν από τα "εύκολα". Ο edublogger είναι ...blogger. Πάντα ήταν, ακόμα κι όταν δεν υπήρχαν ιστολόγια. Απλώς, δεν το ήξερε.

Περισσότερα...

Φιλολογικοί Ιστότοποι

Αναρτήσεις φιλολογικών ιστότοπων

Ακολουθήστε μας...

Συνάδελφοι της αλλοδαπής

Αναρτήσεις αγγλόφωνων συναδέλφων